luni, 4 august 2014

CONTABILITATE



Mi-e dor de atâtea și atâtea momente. De oameni. Și de arome. Mi-e dor de orice ar fi putut să fie și n-a fost. De tot ceea ce nu am trăit la timp. De minciună și ură. De zilele fericite.
          Mi-e dor de tata. Și de bunica. De oameni pe care nu i-am întâlnit niciodată dar îi simt undeva. De oameni care au ales să plece. Uneori și de cei care au rămas. De câțiva colegi din generală pe care nici măcar nu-i suportam. De oameni pe care poate i-am văzut pentru ultima oară
Mi-e dor de școala care mi-a fost creșă, bucătărie, parc, atelier și casă. De cetatea din Ardud. De o anumită firmă cu sediul vizavi de Mondiala. De autobuse și taxiuri. De hotelul de 5 stele la care am stat in București. De casa bunicilor în care am fost o singură dată. De aceeași casă, care a fost universul mamei în anii de pruncie. De pătuțul în care am avut primele vise. De leagănele pentru care ne certam când eram mici. De locuri pe care poate le-am văzut pentru ultima oară.
Mi-e dor de lumânarea cu vanilie pe care n-am mai aprins-o din iarnă. De un anumit parfum cu iz de biserică. De mirosul inchis din spitale. De mare. De aroma verii trecute. De rumegușul din cușca hamsterilor mei. De pieptul încins pe care am adormit de câteva ori. De părul proaspăt spălat cu șampoane furate de pe la rude. De pudră de talc și scutece. De mirosul fraged, crud, lăptos.
Mi-e dor de tricouri albastre. De rochițele în care am fost de nenumărate ori domnișoară de onoare. De salopeta și șăpcuța mea de băiețoi fericit. De o bandană gri. De maieul alb. De primul meu sutien. De adidașii cu luminițe si roboței primiți după moartea bunicii. De șosetuțele cu dantelă pe care le detestam din toată ființa mea de-un metru douăzeci. De coronița de păpădii pentru care am plâns. De ochelarii de soare în formă de inimioară pe care i-am pierdut acu doișpe veri la mare.
Mi-e dor de simplitate și bun gust. De oameni care nu judecă. De seri liniștite. De zgomotul surd al valurilor ce se sparg la mal. De concertul Vama. De părul creț pe care l-am avut în primii ani. De cât de frumos era totul când vedeam doar puțin peste iarba în care vânam gâze. De cei doi căței pe care i-am luat de afară și i-am adus mândră acasă. De iarna trecută. De cealaltă iarnă. Și de primăvară.
Mi-e dor tare. Mi-e dor de tot. Da’ nu-i bai că îmi găsesc repede o ocupație. Poate altceva de care să-mi fie dor. Poate o să îmi bat dorul tare de tot și o să-l închid undeva. Oricum e bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu