marți, 11 noiembrie 2014

NEBUN DE ALB



-          Ai fost fata în tricoul alb. Am fost zmeul tău.
-          Ai fost zmeul meu. Am fost fata în tricoul alb. A ta fată.

Alb e cerul în dimineaţa în care ai încetat să mai exişti. Alb a fost amurgul când ai uitat să mai exişti. Albe sunt lacrimile care îţi vor simţi veşnic dorul. Alb e când nu mai doare. Alb e când nu-ţi mai pasă. Alb e murmurul atât de enervant căruia îi simţi atât de mult lipsa. Alb e golul pe care îl laşi în urma ta. Albe sunt buzele peste care au trecut atâtea şi atâtea lacrimi şi sărutări.
          Alb e putere. Ambiţie. Iubire. Alb e blând. Cald şi drag. Alb e neantul nemărginirii tale în care iubesc să mă arunc doar când vreau eu. Albă e taina pe care mi-e frică să o cunosc. Alb e curajul cu care voi îmbrăţişa viaţa fie şi doar pentru o secundă. Alb e risc. Alb e reuşită.
          Albă e stăruinţa de a rămâne singurul şi unicul exemplar al tău. Albe sunt paginile pătate de cerneala prea multor dureri. Albe sunt certitudinile pe care le cauţi din nou şi din nou, ori de câte ori cineva încearcă să-ţi dărâme castelul din cuburi. Albe sunt gândurile ce te năpădesc. Imagini şi emoţii de nestăvilit.
          Albă e nesiguranţa. E îndoială şi chin. Albe sunt cuvintele cu care îţi strigi dorinţele, lacrimile pe care le încredinţezi neajunsului. Zâmbetul drag pe care îl adresezi cuiva deşi înăuntru se sparg şi se ciocnesc miliarde de simţăminte. De femeie, de copil, de îndrăgostită şi jucătoare de iubiri. Albe sunt sclipirile din ochii tăi când poţi să-ţi simţi visul luând proporţii şi crescând alături de tine ca un copilaş pe care trebuie să-l îngrijeşti cu mare atenţie.
          Alb e ceai. Ploaie. Vis. Cafea. Ţigară. Nebunie. Dorinţă. Om. Copil. Moarte. Purgatoriu. Efemeritate. Alb e tot ce nu ştii tu să-mi spui. E spaţiul pe care îl pot delimita cu degetele. Cel ce arată cât te-ai schimbat de când ţi-am strivit buzele, de ţi-a sângerat sufletul, într-o sărutare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu