sâmbătă, 19 iulie 2014

ERA VARĂ ŞI MIROSEA A VANILIE

          Ți-am privit trupul învăluit în aerul cald cum se mișca ritmic în timp ce respirația ta sacadată se liniștea tot mai mult. Ai adormit la un moment dat. Atâta ușurare a fost în secunda în care toți mușchii ți s-au relaxat și ai părăsit lumea asta pentru un vis întortocheat.
          A fost plăcut să te studiez. Să văd că mâna ta alunecă pe cearșafuri la puțin timp după ce pleopele grele capitulează. Ți-am fixat cu privirea o venă ce ți se zbătea pe gât și mi-am făcut curaj s-o mângâi la un moment dat. S-a mai linștit…
          După o vreme te-ai intors pe burtă, iar conturul trupului tău desenat pe peretele alb părea un munte greu de străbătut. Ți-am desenat cu buricele degetelor constelația de alunițe de pe spate : una mai la vest de ceafă, alta la baza coloanei și cea mai frumoasă, maro, ca o planetă nelocuită la sud-est de umăr. O gleznă s-a rătăcit afară de sub cearșaf și căuta aproape disperată acoperământul.
          Am încercat să mă ridic încet, să pot scrie totul căci era prea frumos momentul ca să-l las să-mi scape, dar ai tresărit și ai bânguit un „unde fugi?” amețit. Am decis să rămân așa că m-ai luat în brațe și n-am mai avut scăpare. M-ai prins în ființa ta și stăteam ca unul, contopiți, ignorând zăpușeala de iulie.

          La puțin timp după, te-ai trezit, aproape că n-am apucat să mă bucur de îmbrățișarea ta sufocantă. Ne-am mutat în cealaltă cameră unde parfumul ne-a lovit din plin și s-a lipit de fiecare milimetru de piele transpirată. Era vară. Și miroasea a vanilie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu