sâmbătă, 12 iulie 2014

SĂRUMÂNA FRUMOS!

          Ziua de azi a început devreme pentru mine. Poate cam prea devreme. Cred că am întrecut și soarele. Inițial m-am bosumflat când am văzut că ceasul număra doar 5 ore si trei sferturi trecute din sâmbăta mea leneșă. Însă când am deschis Facebook-ul și m-a întâmpinat un post care mulțumea tuturor „ femeilor care au știut să aducă un zâmbet”, am zis că poate nu-i chiar așa mare păcatul că am pierdut niște ore de somn și am decis să-mi întocmesc și eu o listă cu mulțumiri, cine știe, poate voi zâmbi recunoscătoare, la rândul meu, o oră mai târziu.
Așadar, încep prin a mulțumi bărbățelului care a influențat acest bloc de text, și poate mai mult de atât.
Mulțumesc cui m-a ademenit pe drumul ăsta complicat cu dragoste și pasiunea adolescentină. Mulțumesc celor ce au știut să-mi zică „pui mic”, celor care au stat liniștiți să-mi beau leneșă cafeaua, celor ce au fost doar aventuri de o seară după care ne-am prefăcut că am pierdut numărul de telefon la care se presupunea că trebuie să sunăm dimineața următoare. Mulțumesc cui a fost și atât. Mulțumesc cui mi-a fost zmeu sau tătic sau vampir din secolul XVI. Mulțumesc celui ce a decis că trebuie să oficilizeze totul cu un inel din șervețel împletit cu măiestrie beată în ceva noapte de vară.
Celor ce mi-au furat săruturi pe care nu voiam să le ofer, celor care mi-au furat săruturi dedicate altora. Celor ce mi-au furat săruturi pentru care am fost supărată o bună bucată de timp, celor ce mi-au furat săruturi. Celor ce mi-au primit săruturile. Mulțumesc că m-ați privit și ați văzut dincolo de ochii verzi. Celor ce m-au considerat copil și apoi femeie și iar copil. Unul răzgâiat chiar.   
Celor ce-și pierd nopțile vorbind cu mine, celui ce reușește chiar și acum, după 365 de zile fericite să-mi excite mintea. Celor ce m-au iertat, celor ce nu m-au iertat. Celui ce a mimat un sărut de dragul unui 10 la română. Mulțumesc celor ce au stat cu mine în cele mai ciudate seri să vorbim despre lucruri pe care nu ni le mai amintim. Celor ce au ascultat și înțeles, celor ce n-au ascultat și n-au înțeles, celor ce au încercat chiar dacă era mult peste puterile lor. Mulțumesc și acelora ce stau timizi că „a trecut prea mult timp și poate nu-i ok”. Celor ce mi-au cumpărat bere sau suc sau Schweppes bitter lemon.

Mulțumesc celor ce au fost, celor ce au fost și vor mai fi, celor ce sunt și celor pe care încă nu-i cunosc. Mulțumesc că îmi sunteți și că, în felul vostru ciudat și de neînțeles ați reușit să faceți ceva bun cu mine. Sărumâna frumos, măi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu